Saturday, 31 December 2016

PENCAPAIAN SKT TAHUN 2016

Kalau kerja, hujung tahun kena submit pencapaian SKT untuk bos bagi penilaian untuk naik gaji. Tahun ni kakna tak perlu submit SKT, sebab kakna dah pecat bos..kikiki...
Tapi nak submit kat sini lah pencapaian SKT kakna. Takpelah takde bos nak bagi naik gaji pun, asal tahun 2017 kakna dapat bonus RM30K sebulan. Aamiin.
Pencapaian tahun 2016 :
Feb 2016 ~ Dianugerahkan Most Outstanding Leaders Award di STG National Convention (hanya 19 orang terpilih)
Feb 2016 ~ Join Free VVIP Trip ke Osaka bersama suami
April 2016 ~ Dianugerahkan pangkat DDM dan Tabung Kereta
Ogos 2016 ~ Join Free VVIP Trip ke Beijing
September 2016 ~ Naik pangkat CDM (pangkat tertinggi)
November 2016 ~ Resign jawatan akauntan kerajaan (pencapaian terbaik sebab berjaya pecat bos..hehehe😄)
Disember 2016 ~ Sales terkumpul mencecah RM4 juta
Alhamdulillah. Walaupun takde bos yang bagi markah, kakna puas hati dengan pencapaian kakna, berkat usaha keras & kerja berjemaah ZMS Team. Tahniahhhh semuaaa!!!😘
Jommsss fokus untuk closing!!! 💪







No comments:

Post a Comment