Friday, 5 June 2015

MENANGI DUIT RAYA RM500!

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahiim, saya lancarkan PERADUAN #BonanzaRaya 2015.
Jom grab peluang dapat DUIT RAYA RM500!
Syaratnya senang je, beli mana-mana produk minimum RM1,000 sepanjang bulan Jun ni, dapat 1 tiket penyertaan.
Banyaknya nak kena beli?
Tak banyak pun. Saya kongsikan caranya :
i. Beli 1 kotak Mineral Coffee, sekeluarga pakat minum. Tambahan bulan puasa ni minum masa sahur & berbuka, memang beri tenaga. Mesti kejap je dah habis, sebulan boleh habis 5 kotak. Harga 1 sachet RM1.30 jer, memang murah!
ii. Beli 1 kotak  sabun Marine Essence, pakat guna 1 keluarga. Sekotak ada 3 ketul, so boleh share dengan adik beradik atau ipar duai. Lagipun jimat, boleh guna untuk seluruh badan tau. Seketul RM33 je pun.
iii. Beli 1 kotak pantiliner Bio Seleza, share dengan adik beradik, ipar duai atau kawan-kawan ofis. 1 kotak ada 6 pack x 30 keping, modal sekeping RM0.73 je, untuk kesihatan dalaman yang sangat bernilai
Lepas tu bila dah rasa kebaikan produk-produk ni, share cepat-cepat dengan sanak saudara, jiran-jiran atau kawan-kawan ofis. Jangan tak percaya, ada yang baru cuba produk-produk ni, sedar tak sedar dah beli lebih RM2,000 sebulan!
Peraduan yang gempak ni khas untuk ahli ZMS Team je ye. Macam mana nak jadi ahli ZMS Team? Whatsapp je saya, sy cerita sket...senang sangat-sangat! :-)
#KarnivalSihatCantik
#MobileStokistPutrajaya
#ProjekSTG
#WAHMProject
#TuisyenBizOnlineTBO
#TMTDareToDream
#ProjekRayaSakan
#CoachZiana 018-2420305

No comments:

Post a Comment